22.1.16

Fredag

Hello! Hoppas er helg har börjat bra. Min började extra bra. Jag var på hotellfrulle med min kompis Camilla. Gott och roligt att prata om vad som har hänt sen senast vi sågs. Rekommenderar Sokos hotellfrukost. Mycket att välja på och billigt (9€). En kaffe och semla på ett café blir ju nästan samma pris så det lönar sig med hotellfrulle om man vill ha mycket att välja på och om man är riktigt hungrig.


 Därefter gick jag på stan en stund och shoppade lite. Jag hittade den perfekta träningsbhn!!! Så nu är jag ivrig på att fara till gymmet och se vad den går för :D


Gårkvällen då. Jaa den var perfekt. Vi pratade, skrattade, lackade naglar och åt. Vi lagade tacogratäng med tacochips, salsasås. sallad och hemmagjord guacamole. Till efterrätt åt vi rocky road glass och massor av godis. Jag kunde knappt prata för jag hade lite svårt att andas då jag var så mätt. Då vet ni.


Så jäkla glad att jag har dessa brudar i mitt liv. Vi träffas inte ofta men de gånger vi träffas är allt som vanligt och vi har alltid lika roligt. Så tacksam över alla nya vänner jag fått under min studietid.

Inga kommentarer: