4.12.15

Fredag

Hej på er. Hoppas ni sovit gott!!! Just nu äter jag frulle och dricker morgonkaffe.  Idag ska jag till Vasa med mina vänner. Vi ska fira Julia som fyllt år! Jag och Nina far med buss nu redan på dan så vi hinner luncha och gå på stan. Lär väl vara mycket folk i affärerna nu när skatteåterbäringen kom igår. Själv fick jag en fyrsiffrig summa på mitt konto. Jag har medvetet super hög skatt så jag ska få mycket tillbaka. Jag är annars så dålig på att spara pengar så det här sättet fungerar bättre för mig.
 
 Igår kväll städade jag och fixade i "mitt nya hem", ett rum på typ 7 kvadratmeter. Bor tillfälligt vid mammas vilket känns lite konstigt eftersom det är så länge sen jag flyttade hemifrån. Flyttade hemifrån strax efter nian då jag var sexton år. Men nog ska det säkert gå bra här om jag inte förvandlas till en kaxig tonåring. Får se :D

Här kommer en bild från lyan min.


Inga kommentarer: