15.12.15

Dubai - bildbomb (del 1)

Okej hörni, här kommer en bildbomb från Dubai. Jag brukar ju vanligtvis blogga ganska flitigt under mina resor men denna gång blev det inte så. Oftast hade vi full rulle hela dagen och kom hem sent så det fanns inte mycket tid över för bloggen. Nåväl var ska jag börja...

OK, vi börjar med frulle för ni vet ju hur galen jag är i frukost. MEN hör och häpna vi hade faktiskt ingen frulle på hotellet. SAY WHAAAT? Istället åt vi brunch ute på stan varje dag. Vilket faktiskt var en riktigt bra idé för då hann vi testa på massor av olika restauranger. Restaurangen Paul hade superbra frukostmeny som jag rekommenderar ifall ni besöker Dubai. 

Bland annat såhär kunde våra bruncher ser ut.


Eller såhär. Omelett och fattiga riddare. Yummie!
 


 Eller såhär.  Rullader, mini bläckfiskar och shisha! ;)


Eller såhär. Mat från butiken som vi åt på en bänk i köpcentret.



Eller såhär. Frukttallrik vid beachen.


Lovar att inte jag laddar upp fler bilder på frukost :D

Inga kommentarer: