31.12.15

Årsresumé - September, oktober och november

Hösten kommer jag att kort sammanfatta i ett inlägg eftersom det inte är särskilt längesen det var höst så kanske ni minns vad jag sysslat med. Hur som helst så blev jag och David särbor eftersom han hade jobb i Jakobstad och jag hade 12 veckor praktik i Vasa. Tror det var riktigt nyttigt att bo själv en stund. Inte blev det nå mindre myskvällar för det. God mat och massor med spakvällar hela hösten.
 Jag hade rätt mycket kunder hela hösten så mycket av fritiden gick till att frisera.

På helgerna umgicks jag mest med David, chillade vid Gearheads' den och hoppade in vid Neste varannan helg. 

Hade nog några myskvällar i Vasa med David.
 
Hann umgås med familjen och mina kära vänner också på helgerna.


Träningen blev lite lidande under hösten så jag ser framemot att komma igång igen.


 Jag var dock ut och promenerade mycket med vännerna

Festade till det på Halloween med vännerna.


Jag fick en Gearheads' den huppari av David. Den har jag myst i mycket hela hösten.


Vi rensade bort massor med grejer. Nästan alla våra möbler sålde vi bort och jag rensade bort massor med kläder. SÅ SKÖNT OCH UPPFRISKANDE ATT RENSA!



Jag flyttade ut ur lägenheten och blev Jeppisbo.




Inga kommentarer: