25.12.15

Årsresumé - Mars

Jag låg sjuk i en vecka och fick blombud av mamma och blev överraskad av Carro som kom med ingefära, honung och skraplotter. Sen kom mina vänner körandes från Jakobstad för att överraska mig med godis, blåbärskräm, mariannekex och en korsordstidning. Så omtänksamt och väldigt uppskattat :)


Jag shoppade lite bara för att. Brukar ju aldrig shoppa i Finland.


Jag fyllde tjugofem och blev uppvaktad av en trött pojkvän.


Jag var till Tuuri med mamma och mommo


Jag var till Helsingfors med Julia. Vi sov på hotell. Besökte Ikea. Var till Vanda fängelse och intervjuade fångar och personal till vårt lärdomsprov.


Så var jag till Tammerfors med Julia en vecka senare. Vi sov på hotell och intervjuade fångar och personal vid Kylmäkoski fängelse.


Marsselfie.


Inga kommentarer: