8.11.15

Söndag

HELLO! hoppas ni har haft en bra vecka och ett bra veckoslut. Jag har varit hem-hem i helgen och jobbat. Hann nog göra lite annat också. I fredags när jag kom till Jeppis satt jag vid Gearheads' den och drack kaffe och spelade yatzy med brorsan. Efter ett varv, for vi till mommos på kvällsmål och fortsatte spela där. Senare på kvällskvisten när David hade färdigt jobbat hämtade vi snacks från butiken och for till våra vänners och kolla Idol och åt pizza. 

På lördag var jag i jobb halva dagen. Jag brukar ju oftast jobba kväll på lördagar men nu råkade det sig att jag hade morgonskift. Vilket var bra för jag var bjuden på födelsedagsmiddag till Drussus på kvällen. Hon bjöd på hemlagade hamburgare och en maffig tårta till efterrätt. Så gott! :) Idag har jag jobbat och for direkt efter det till Vasa med buss. Jag har haft Jannika här ikväll på söndagsmys (te, choklad och prat) och hon for just här i från så nu blir det väl att skriva lite på praktikrapporten. 

Inga kommentarer: