11.11.15

Rensar

HELLO! Ikväll har jag rensat klädgarderoben så att jag inte har så mycket att dra med mig sen när jag är "hemlös". Jag har rensat bort allt som jag inte ännu använt i år. Så fasikens skönt! Jag borde ha gjort det för längesen... För nu hittar man ju faktiskt något i skåpet! Det lämnade dock knappt några färger kvar i klädskåpet, konstaterade min vän när jag skickade bilder till vår whatsapp grupp vi har med tjejjorna. Tydligen tycker jag inte speciellt mycket om färgglada kläder. Jag har förresten gjort ett avtal med mig själv, att jag inte får köpa nå nytt plagg om jag inte rensar bort ett plagg först. Tur att jag har rensat ordentligt nu för ett paket från Nelly.com är på väg och ett paket från members.com. Ups. Gick lite snett den där kvällen jag satt hemma och hade tråkigt, om vi sägr som sålejs. heh.

Nåja nu ska jag ta en dusch, göra en produktbeställning och skriva några rader på praktikrapporten. Efter det börjar väl den här dagen vara "på rade". 


Kläder som ska säljas.

Skönt med en städad garderob. Förstår inte hur jag fick rum med allt före.

1 kommentar:

MA sa...

Va ha du fö jackona ti salu? Ele ja tkr he finsta na som likna na jacko