15.10.15

Torsdag

Nu är jag inte riktigt säker men jag tror jag befinner mig i någon slags ålderskris. Igår var jag en sekund från att beställa en enkelbiljett till dubai, hann till och med fylla i alla uppgifter men ändrade mig i sista sekund och för en halv timme sedan var jag hundra procent säker på att jag skulle stänga ner den här bloggen. Likväl sitter jag här och bloggar nu. heh. Jag antar att den här så kallade krisen beror på att det är så många förändringar i mitt liv just nu. Hoppas krisen är kortvarig och relativt mild. Får se vad jag hinner med för galenskaper innan den är över. Kanske raka av mig håret. 

På tal om hår, så har jag ju inte färgat min utväxt på si sådär 10 månader typ. Bara gjort slingor i längderna. Blev lite förvånad hur mörk jag blivit med åren. Jag gillar min egna färg dock, den är mer brun än "råttgrå". 

Sådär annars så var jag just ut och springa och jag tog mitt rekord för denna "springsäsong", vågar inte kalla det för livsstil ännu. Jag sprang 4,5 km. Själva springande var inte speciellt roligt men när jag kom hem kändes det roligt. Gjorde en dreamboard idag och hade bland annat som mål att orka springa 10 km. 

Nu ska jag städa lite och packa. Far som vanligt hemhem i morgon och jag vill inte komma tillbaka på söndag till en svinstia. Och nej jag är inte så blek som jag ser ut på bilden. Jag har en ansiktsmask. Inte för att jag är speciellt brun annars heller.


Inga kommentarer: