7.10.15

Onsdag

HELLO! Nästan halva veckan har gått redan. Nog går dagarna snabbt då man har rutiner. Speciellt kvällarna går så snabbt. Känns som att jag bara hinner hem och äta och sen är det sovdags. Nå nog kanske jag har hunnit med lite mer än bara ätit idag efter praktiken. Bland annat har jag hunnit shoppa ny mascara och nya hudvårdsprodukter (jag orkade inte hålla mig längre från att köpa), druckit kaffe med Carro, hälsat på Sari och beeebi, ätit kycklingsoppa, varit och springa, duschat och ätit kvällsmål.

Sådär på tal om något helt annat,så har jag just strukit nästan alla mina skjortor. Jag har sedan praktiken börjat, alltså i sex veckor tänkt göra det så jag kan använda dem under praktiken men jag fick inte de gjort förrän nu. Måst säg att jag inte riktigt vet om jag ska vara glad att jag äntligen lyckats få det gjort eller om jag ska vara arg på mig själv för att jag inte fått det gjort förrän nu. hmmm.


Inga kommentarer: