19.10.15

Mys

Det kändes lite trist och tråkigt här i lägenheten igår kväll, men ikväll känns det mycket bättre. Längtar nog till den dagen jag och David bor tillsammans igen men visst är det nyttigt att bo själv också. Innan jag flyttade tillsammans med David har jag bara bott ungefär ett år ensam. Före det bodde jag på internat och delade rum med min bästa vän Nina, det var så roliga tider. Synd att jag inte har kvar nå bilder därifrån. Jaa så säkert är den här egentiden helt bra för mig :)

Har ju åtminstone haft många hemmaspa-kvällar hittills. Sitter för tillfället med Olaplex i håret, har ansiktsmask och har lackat naglarna. Jag var och springa 5 km (REKORD!!!) ikväll så det känns skönt och bra nu. Jag tyckte Vasa var extra vacker idag. Fick en så fin bild nere vid strandpromenaden. 

2 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Du har verkligen lyckats fånga den fina utsikten :)

Pamela sa...

jamenvisst :)