6.10.15

JUST NU

Just nu ser jag på tv, lyssnar på musik, stickar, dricker te, scrollar igenom instagram, läser bloggar, skriver på whatsapp och talar i telefon. Multitaskar helt enkelt! Har ännu godisskålen mitt framför ögonen men har lyckats hålla mig bort från den. Försöker hålla mig till bara fredags eller lördagsgodis. Så att. Vad annat har hänt idag förutom praktik?! JO, jag har varit på ett hembesök och gjort en hårtvätt och kamning. Sen var jag och träna övre kroppen. Känns roligt att ha kommit igång med träningen igen. Jag har nog vari en lillan latakorv de senaste månaderna. Hoppas motivationen hålls upp bara. Så var jag en sväng till stan i jakt på den perfekta jackan. Hittade dock ingen sådan. Eller jag lag undan en men tänkt jag måst fundera över natten så jag inte köper något jag inte tycker om. Har ju hänt "några" gånger, om vi sägr som sålejs. Nåja om jag sku sätt i gång och göra något åt mina bedrövliga naglar.

Inga kommentarer: