30.9.15

Onsdag

HELLO! Hoppas allt är bra med er. Jag kom just hem, jag har varit på bodybalance med Julia och Elin. Kul att testa något nytt. Kunde dock konstatera att min balans inte är något att skryta om. Annat nytt jag testat på idag är hör och häpna bågskytte. Känner att jag är lite bättre på bågskytte än att hålla balansen. Om vi sägr som sålejs.

Sådär annars så blev jag glatt överraskad i morse. Skulle checka läget på nätbanken eftersom det är lönedag, jag var nära att falla av stolen. Kom lite mer än väntat så jag var tvungen att checka att jag faktiskt fått rätt, vilket det var. Det var lite oväntade semesterpengar som jag fick! :) 

Well, nu ska jag hopp i duschen och sen snabbstäda lite här så det inte ser ut som ett bombnedslag när jag har kund i morgon. VI HÖRS! hejba


Inga kommentarer: