21.9.15

Måndag

NY VECKA, NYA TAG. Som di pa säg. OCH vad passar nu inte bättre än att börja den nya veckan med ett alldeles eget träningsprogram som min bästis Nina (utbildad personal trainer) har gjort till mig. Så taggad! Or not... Men jag blir väl när jag väl kommit mig iväg till gymmet :D Måste bara smälta maten först. Kockade riktigt mat för första gången nu på tre veckor. Blev lite väl mycket mat åt mig nu när jag bor själv så jag åt lite för mycket, om vi sägr som sålejs... Bland annat två rama kycklingfiléer, men gott var det! Jag konstaterade att jag nog ska kocka lite oftare.

So what else? Nå helgen har ju varit helt prima skinka. Hann med mycket igen trots att jag kom sent till Jeppis i fredags och jobbade lördag kväll och söndag morgon. Jag har bland annat: varit vid Gearheads' den, träffat brorsan, haft fredagsmys med David hemma hos svärisarna, hälsat på Nina och Kenneth i deras nya hem, varit på kaffe med pappa, haft lördagsmys och stickat med mamma, varit på loppis med David och varit på mos & lax till bästaste mommon. Så att sånt! :) Nu ska jag dra på mig träningskläderna. Bye!


Inga kommentarer: