28.9.15

Måndag

Hello. Hoppas er vecka börjat bra. Jag sitter för tillfället och gäspar här för fulla muggar. Sku helst fara och sova redan men hör och häpna jag ska faktiskt på gym med Jullu min. Vi ska smid ihop nå cirkelprogram före, så myki roligare att träna med sällskap och ett spikat program. 

What else? Jag var just till min kompis Sari. Jag hade med stickor och alpackagarn för hon sku hjälpa mig att kom i gång med en halsduk som inte är bara rät och avig som jag annars stickar. Har nu en pippi-på-att-sticka-period så vad är nu inte bättre då än att ha två projekt samtidigt! Håller nämligen på med en annan halsduk nu också, en som ska åt David. Han påstod att jag redan för fem år sedan lovat att sticka en halsduk åt honom. Bättre sent än aldrig! Jaja, men vad jag vill komma fram till är att om ett projekt av någon anledning börjar sug så kan jag ta fram det andra projektet. Kanske jag nu för en gångs skull lyckas få klart en av projekten. Så att. Nu ska jag dra på mig mina träningskläder och pallra iväg, innan jag somnar.

Måndags-selfie ...



 Nånää inte e ja nu riktigt så deppig som på bilden ovan. Bara nästan :D




Inga kommentarer: