19.9.15

Lördag

Hello. Sitter nu vid "mitt andra hem" aka .Gearheads' den och dricker kaffe. Skall snart och hälsa på till Ninas och Kenneths nya hem och därefter ska jag i jobb. Efter denna helg är jag ledig två helger på raken. Så det ska bli skönt. Jag har förövrigt haft en riktigt bra vecka. Praktik i vanlig ordning och lunchat på stan varje dag. Igår råkade jag ha lunch samtidigt som Julia och Drussu var i stan så jag lunchade med dem. Så har jag hängt med vännerna rätt mycket denna vecka. Fick jeppis besök av Sarkku en kväll. Friserat har jag förstås också gjort och jag kom mig till och med iväg till gymmet i tisdags. Ska försöka komma mig iväg flera gånger nästa vecka. Känns bara som att dygnen är lite för korta. Såå det var nu allt jag hade på hjärtat idag. TREVLIG HELG!



 

Inga kommentarer: