13.9.15

Just nu

...är jag hemma i Vasa, dricker te och ser på Paradise hotel. Jag har haft lite hemmaspa med hårinpackning, ansiktspeeling, ansiktsmask, smörjt in kroppen med kokosolja och så har jag lackat naglarna. Känns helt passande efter en helg i köket. :)

Trots att jag kom ganska sent till Jeppis i fredags och dessutom har jobbat lördag kväll och söndag morgon så känns det som att jag hunnit göra en hel del annat också, bland annat varit vid Gearheads´den med vännerna, varit på en till Friends pub med David, fredagsmyst i västerbyskogarna, lunchat med svägerskan Matilda, hälsat på mommo och haft kvalitetstid med pappa och brorsan. Jag har till och med sovit ordentligt båda nätterna så jag känner mig rätt utvilad, vilket är bra för jag har full rulle hela kommande veckan med praktik, frissakunder och helgjobb vid Neste. Så att sånt! Nu ska jag koncentrera mig på PH.

 

Inga kommentarer: