29.9.15

GODMORGON

Rise and shiiineee! Tänkte skriva ett blogginlägg nu på morgonkvisten. Har full rulle hela dagen så nå blogginlägg ikväll behöver ni inte vänta er, om vi sägr som således. Lite synd bara att jag inte har något på hjärtat för tillfället nu när jag fick sån bloggmotivation. Då passar det ju perfekt med en morgonlista jag fixat ihop helt allena. Såna brukar ju vara uppskattade! 


Vilken tid steg du upp i morse? Snoozade du? Jag steg upp 06:55 och snoozade från 06:30

Drömde du något inatt? i så fall vad? Inte som jag minns

Har du sovit bra? Det tog länge innan jag somnade men när jag väl somnade sov jag bra

Vad var det första du tänkte på i morse? Neej är klockan redan så myki och oj vad mörkt det är där ute.

Vad var det första du gjorde i morse? Drog på mig sticka sockor och mjukisbyxor och lag ägg att koka.

Vad åt du till frulle? två riskakor med avocado, kalkkunaleike, grynost, tomat och gurka på och ett ägg. MUMS!

Vilket humör är du på? Riktigt bra faktiskt, speciellt nu när jag äter frulle v

Vad har du för planer idag? Praktik och sen några kunder och sen lenkki med Jullu om jag hinner!

Vad ser du mest framemot idag? Morgonkaffe som jag nuförtiden dricker först när jag kommer till praktiken och en intressant grej jag får vara med om idag. OCH sen när jag efter dagen får släng mig i säng igen å sova :D

Vad ser du minst framemot idag? Att det kan bli lite brååådis.


Inga kommentarer: