14.9.15

En bra måndag

Veckan har börjat bra. Känns riktigt bra att ha rutiner. Somnar och vaknar i princip samma tid varje dag. Tror kroppen och knoppen är riktigt nöjda över det efter en sommar med noll rutiner. 

Idag har jag varit på praktik, friserat och druckit kaffe med familjen Nordlund samt varit på kvällspromenad med Elin. Fick inspiration att sticka när jag såg vad Sari hade stickat när jag var där idag. Så mycket fint man kan göra av bara garn och stickor. Jag ska nog handla garn snart. Dock har jag ju en (läs:flera) halsdukar som lämnat lite på hälft som jag visserligen kunde sticka klart men det känns ju lite "last year" att fortsätta på di. hehe. Såklart vill jag börja på med nå helt nytt känner jag. Well, nu ska jag lägga bort datorn och börja sova så jag inte rubbar rutinerna. Godnatt!


Inga kommentarer: