24.8.15

Måndag

Just nu befinner jag mig i Vasa, hemma och lunchar. Ska nog bara vara här idag och frisera kunder och sen ikväll fara tillbaka till Jeppis. Jag och David är husskötare en vecka så länge mamma och hennes man är på resa. Jag har då kommit fram till att jag inte vill ha ett hus när "jag blir stor" så mycket jobb med gräsmatta, snöskottas och dylikt. Skulle bra kunna tänka mig att bo i en stor lägenhet mitt i stan med bra utsikt och stor balkong och sen tillbringa sommaren på villan. Det här kan ju dock ändra tusen gånger ännu! För övrigt inleder jag nu sista "sommarlovsveckan", jag är egentligen ledig resten av veckan efter idag men ska förstås hjälpa David vid lokalen. Men förhoppningsvis hinner jag ännu njuta  lite av ledigheten och sommaren. Hösten kommer att bli hektisk med praktik, inhopparjobb, mitt företag och hjälpa till med Davids företag så jag behöver nog samla på mig så mycket energi som möjligt. Men jag ser så framemot hösten och allt vad den innebär så det kommer nog bara att kännas roligt :) Nu ska jag dricka kaffe och sen pallra iväg till nästa kund. Har mest hembesök idag.



 

Inga kommentarer: