28.8.15

FREDAG

Hej och välkommen fredag. Jag ligger och slappar i soffan och väntar på att Elin och Tommi ska hämta upp mig. Vi ska till en stuga i Öja över natten med några vänner. Till den där mysiga stugan var vi firade midsommar. Jag är lite pms:ig och trött så skulle helst ligga hemma under täcket, men jag vet att det kommer att bli roligt och det är just såna här dagar som man borde umgås med vännerna som alltid får en på bra humör :)

Har också hunnit luncha och dricka kaffe med vännerna idag. Jag är fortfarande proppmätt och då ska vi ännu laga hemlagad pizza ikväll. hehe. Ser lite framemot hösten och de vanliga matrutinerna faktiskt. Men ännu ska jag njuta lite av det goda. Så hann jag och David dricka kaffe med Magnus, Sari och lilla söta Theo :) Nåja nu ska jag packa det sista innan de dyker upp.

 

Inga kommentarer: