27.7.15

Lyxmorgon

Godmorgon, eller snarare goddag. Hade bestämt att stiga upp klockan sju samtidigt som David men jag råkade sova till tio. Men det är lugnt, jag har kund först klockan ett idag så. Jag har haft hemmaspa nu på morgonen, så skön start på dagen. Känns som att det behövs efter en helg i kök. Det är förresten sista veckan jag och David bor tillsammans här i vår fina trea, nya äventyr väntar :) Jag kommer dock troligtvis att bo kvar här några veckor till under hösten ifall jag har praktik i Vasa. Lite oklart än! Hur som helst så ska vi rensa igenom lägenheten lite under veckan så är det lättare att flytta sen när vi inte har så mycket onödigt. Nåja nu ska jag tvätta bort Olaplex behandlingen ur håret och börja göra mig redo för hembesök. Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer: