11.7.15

FREDAG

Ikväll har jag haft fredagsmys med brudarna i Hoppholmen och VET NI VAD? Våran Made är hemma!!! :´) Så roligt. Här kommer en bild från ikväll. Verkar som att vi är inne i en intressant diskussion. Fasiken vad glad jag är att jag har så fina vänner!!!


Vad annat har jag sysslat med i hemstaden de senaste dagarna då?

Jo,

 Ätit frulle på terassen.
 

Promenerat med mamma.

Försökt få bildbevis åt mamma att jag har växt om henne eller så har hon krympt :D Vi har alltid varit prick lika långa (korta).


Hjälpt mamma att baka. Se så kort hår jag har!!! :D


Men känner jag för att ha långt hår är det bara att lägga i förlängningen som jag gjorde igår!


Lat har jag varit också. Pyjamasen har fått vara på tills mitt i dagen.


Kockat har jag också!


Och varit på loppis utan att fynda, druckit kaffe med mommo, överraskat en arbetskompis som fyllt år och varit för första gången i år på terassen vid Netti (Black sheep som det heter nu). Spendera ju största delen av dagarna där förr på somrarna. Det var tider det.

Nu ska jag ta natten tolv på en fredagkväll, jag har lovat bort mig klockan nio redan i morgon. Jisses minns inte när jag stigit upp före åtta sist.

Inga kommentarer: