25.7.15

En rolig vecka

Hej på er! Har knappt tänkt på bloggen alls de senaste dagarna. Har haft full rulle med att ha roligt med kompisarna.. Har haft kvällsskifte ikväll och i morgon har jag morgonskift så jag valde att stanna hemma ikväll. Första kvällen på flera dagar som jag bara är hemma så nu ska jag passa på att blogga! Såå kanske ni vill veta vad jag sysslat med under veckan.  

Bland annat...


...ätit frulle utomhus varje morgon. 
...spelat beachvolley med vännerna

 ...lunchat vid Pavis och Mangohouse

...umgåtts med dessa finisar
...varit på båtutfärd med Mia
...lagat tre-rätters middag med Mia
...varit på moporoadtrip med Mia
...haft myskvällar
...och mycket mer

Denna vecka har nog hittills roligaste veckan i sommar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va härligt med så många vänner!

Pamela sa...

Jaa verkligen roligt på sommaren då de flesta är hemma :)