19.7.15

Bildbomb från helgen

I fredags åt jag frulle på terassen med mamma och sen for vi på en morgonpromenad. Bästa möjliga starten på dagen!


Någon timme senare träffades vi med vännerna vid Mr Banks där vi åt pizzabuffé. Första gången jag var dit och jag tyckte pizzorna var super smarriga! Efter det for vi till Skorpan och testade deras hemgjorda glass. Smarrigt det också! Sen for jag på loppis ett varv med Nina. Fyndade nada.

Hann bara hem så kom pappa och hämtade mig så for vi till hans på kaffe och glass. Jag testade hans letare i hopp om att hitta en skatt. Grävde upp halva gräsmattan men hittade bara nån skitig mutter och en pil. Bättre tur nästa gång kanske! Å jo vi lappa nog ihop hålen sen :D


Sen kom David dit så for vi ett varv till Västerby och sen for vi till Strandcamping med våra vänner och höra på livemusik och äta igen :D Kom hem redan före 11 så vi såg en film och åt godis innan vi tog natten. På lördag morgon for vi med båten till Villan. Solade så länge David och hans pappa fixade bryggan och sen åt vi grisar och drack kaffe. Därefter drack vi mera kaffe hemma hos svärföräldrarna.

På eftermiddagen for jag hem ett varv för att baka tacopajer till mommos överraskningsfest och efter det hämtade jag upp David så for vi till Mades villa på födelsedagsfest. Superrolig kväll! :)






 I morse hade vi födelsedagsfrulle åt mommo hemma hos mamma. Hon fyller 70 år idag.


Det hon inte visste om var att vi skulle ha en överraskningsfest åt henne senare på dagen.
Överraskningsesten höll hus vid Mosters och hennes mans föusskulla som vi hade inrett med långbord, ballonger, lyktor och sånt. Oh vi hade maaaassa gott att äta! :)


För några timmar sen kom vi till Vasa och sen dess har vi bara chillat och HÖR OCH HÄPNA ätit asiatisk mat från Spices. Från och med nu rullar jag fram om vi sägr som sålejs. Men alltså vilken fantastiskt helg, detta kommer jag att leva länge på. Och hur lyckligt lottad jag är som har så fina människor runt mig :)

Inga kommentarer: