29.6.15

Måndag

Hej! Kom precis hem från en kund och nu är jag ledig resten av dagen. Skulle egentligen behöva reda upp lite i lyan. I går fick jag dock på tvättmaskinen som jag tänkte lägg på hela förra veckan men inte fick gjort. Jag är en sådan som behöver positiv stress för då blir jag så otroligt aktiv och energisk. Är jag för mycket ledig får jag ingenting gjort känns det som.

Bloggen lämnade lite åt sidan i helgen, har haft fullt upp med att ha roligt med vännerna från morgon till kväll. Roligt när så många av vännerna är i hemstaden under sommaren. MEN något som stjäl onödigt mycket energi av mig nu i sommar är att jag inte har en aning om hur hösten ser ut. Ingenting är riktigt klappat och klart. Samtidigt känner jag mig nog redo för förändring och tycker att det är lite spännande att inte veta vad som händer. Nå hur det än blir så blir det säkert bra! :)

Sådär annars så ha jag ju haft problem med hälen hela veckan för att såret inte riktigt vill fara ihop. Nå nu då det äntligen börjar bli lite bättre så vad tror ni händer?! JO, jag slår i hälen igen så det börja blöda... Typiskt! 

Inga kommentarer: