8.6.15

Hello

Kom precis hem från en kvällspromenad med finaste Jasmine. Är så glad att hon är här i Vasa. Hon är min äldsta vän och en av mina bästa vänner så det känns tryggt att ha henne i närheten.

Sådär annars känner jag att bloggen borde få ett lyft. Ska fixa en ny header så småningom bara jag orkar. Den där tavelväggen här hemma borde förnyas också. Jag har bilder från tvåtusentio. Har i fyra år tänkt att jag borde uppdatera den men jag får aldrig nå början. Nå det får bli ett projekt i sommar! Någon hade föressten försökt fara iväg med cykeln min. Det vanliga  låset hade någon söndrat men mitt billiga Erkin Halli lås fick de inte söndrat så det var visst nå amatörer i farten som tur. Nå nu är cykeln tryggt i förrådet. 

Jaa och vet ni vad som händ idag!? Jag var till Citymarket och handla och jag hade på mig en lång kofta i stället för jacka. När jag kom hem trillade det ur ett par stringtrosor ur ärmen! hehe. Å jaa de var nog mina egna hemifrån, jag försökt inte stjäla. Tur att de inte trilla ut i citymarket i alla fall så nån sku ha trodd att jag försöka stjäla stringtrosor. Alltså jag sku kuna skriv en hel bok om pinsamheter som händer mig. Kanske jag kan göra ett blogginlägg om det i alla fall :D
 
Nu ska jag redan krypa ner under täcket och försök somna tidigt så jag kaaaanske orkar upp på en morgonpromenad före jag börjar jobba.

 



Inga kommentarer: