1.6.15

Bye Australien

Hello Finland. Ok, inte riktigt ännu. Är nog inte hemma före Onsdag. Vi har nu först ett 9 timmars flyg framför oss, 1 1/2 h mellanlandning i Hong kong, ett 13 h flyg till London där vi mellanlandar 3 h, från London till Helsingfors är det 3 timmars flygresa, sen ska vi vänta 6 timmar i Helsingfors innan tåget far till Vasa som tar typ 4h. Wohoo so excited, not!

MEN DET ÄR SÅ VÄRT DET!!! ALLTSÅ SHIT VILKA HELT UNDERBARA OCH ROLIGA VECKOR JAG HAR HAFT I AUSTRALIEN!!! Bästa tänkbara början på sommarlovet och jag känner hur mycket energi resan har gett mig :) Och jag är så otroligt tacksam över hur fina vänner jag har i mitt liv :')

Trots att det känns trist att resan är slut så ser jag frammemot att komma hem till bästaste sambon, familjen och resten av mina underbara vänner! Känner mig lyckligt lottad.

Inga kommentarer: