12.5.15

JUST NU

Tjenare! Nu håller jag på att packa och dricker en semesteröl. Egentligen tycker jag inte om öl, men den här semesterölen smakar extra bra! Kanske för att jag känner mig så taggad idag. Jag har förresten inte druckit sedan augusti. Nog har jag tagit ett rödvinsglas nu som då men inte varit full. Hur som helst börjar jag känna mig redo för resan. Nå solbrillor, solkräm och lite dittan och dattan ska jag ännu köpa :)

  
Mamma tog en bild på mig då jag packar.
Det känns faktiskt som att jag inte har med så mycket onödigt hittills. Säkert i sista minuten trycker jag ner hela klädskåpet om jag känner mig rätt :D Jag har ju inte direkt sagt vart jag ska resa men de får ni se sen. Det är faktiskt inte Torrevieja denna gång. Jag ska resa till ett land jag inte besökt tidigare.  



Inga kommentarer: