15.5.15

FREDAG

Hej! Alltså vilket trist väder vi har haft de senaste dagarna. Riktigt tråkigt... Känns ju dock lite extra bra att fara iväg på resa nu när det är så dåligt väder här. I morgon på eftermiddag far vi!!! Skönt att vi inte far så tidigt så har vi morgondagen på oss att packa i lugn och ro. Nappa åt mig "några" tester på tandkräm som man fick ta vid tandhygienisten just. Perfekt till resan. 


Och i går när vi var till Ninas och Mikaels på mat så fick jag låna två böcker som jag ska ta med mig som jag kan läsa i flyget :)


Dagens planer är att jag och Julia ska färga varandras hår. Verkligen på tiden. Jag kommer dock inte att göra någon stor förändring. Bara lite ljusa slingor och en nyansering har jag tänkt. Men vi ska testa Olaplex som jag har beställt och tänkt börja använda på mina kunder. Berättar mer om det en annan gång!


Sen ikväll ska jag ha fredagsmys med David, god mat och film! :)
EN PERFEKT FREDAG!!!

Inga kommentarer: