20.5.15

Dag 2

Idag steg vi upp liti tidigare så det känns som att vi hunnit med rätt mycket idag. Sov dock bara typ tre timmar inatt för jag var så pigg, kanske lite jetlaggad. Då Julia vaknade, somnade jag. Hehe. Konstigt nog har jag orkat vara vaken hela dagen. Efter frullen for vi på morgonpromenad. Jag hade inte ännu hunnit se området eftersom det var så mörkt före vi kom oss ut igår men åh så fint område och fina hus! Vi handlade på samma veva och när vi kom hem solade vi vid poolen, åt snacks och drack vin! SEMESTER!!! Klippte sen Mades hår (inte trodd ni väl att jag lämnade saxarna hemma, hehe). På kvällen kockade vi ihop en smarrig middag som bestod av ugnslax, batatpotatis och sallad och efter det har vi sett på film i hemmabion. Jag har till och med bilder idag som inte är suddiga! :)

Inga kommentarer: