1.5.15

1 maj

Jeej nu är det maj som kommer att vara en mycket rolig och händelserik månad :) Vad har jag förresten månne gjort när det varit så tyst här på sidan, kanske någon undrar. Knappt så jag minns själv heller. Tur att jag fotar ganska mycket varje dag så jag se vad jag har gjort. I onsdags gjorde jag inte så mycket mer än skola från typ nio till halv fem och på kvällen friserade jag. I torsdags hann jag dock med lite mer. Hade bland annat hårtvättardag och jag märker nog skillnad på mitt hår nu när jag tvättar det mindre. Känns redan friskare! :)


 Julia kom till mitt på morgonen så gjorde vi två powerpoint-presentationer, sen åt vi vappenlunch med Jannika på Panorama. Det var så gott! Till efterrätt fick vi munkar och mjöd.


Sen gick jag på stan med Jannika i flera timmar och shoppade lite!


Därefter for vi till mitt  balkonghäng, lackade naglar, drack kaffe och åt Ben & Jerrys glass! :) Sen på kvällen for jag till Jeppis och överraska mommo med en vappenballong :D Somnade sen redan klockan tjugotre så någon vild vappen blev det inte i år, om vi sägr som sålejs. Men det gör absolut ingenting! :)


Idag har jag varit på vift hela dagen. Har hunnit vara vi mommos, pappas och hos svärföräldrarna. Har också hunnit cykla hem i spöregn från Larsmo. Det var inte så kiva! Nu ska jag snart duscha och göra mig redo för kvällens bravader med brudarna :)


Inga kommentarer: