21.4.15

Tisdag

Kan inte riktigt fatta att det bara är tisdag. Det är så sällan jag är i Vasa över helgen så det är väl därför jag känner mig lite "vikovill" då jag inte haft mina "vanliga" rutiner. Kom ganska just hem, jag var på en kvällspw, det var så otroligt härligt att bara gå och tänka. Dock pipade whatsapp stup i kvarten :D Sällan, haha.

Sådär annars har jag varit i skolan idag som vanligt. Vi hade ett grupparbete där vi skulle hålla en lektion i 60 minuter på engelska. Förr skulle jag nog ha varit nervös flera veckor på förhand, haft världens ångest och gjort vad som helst för att slippa att prata inför hela klassen. Har dock aldrig haft problem med att tala så där annars i klassen men det är nog annorlunda när man ska stå framför alla och få all uppmärksamhet. Hur som helst jag är så stolt över mig själv hur jag växt under åren jag studerat till socionom. Jag är inte lika nervös längre när jag ska hålla presentation och nu börjar det ju till och med kännas roligt :) 


Efter skolan kom fina Nina hit för att friseras, roligt att få ha lite kvalitetstid med henne för det var länge sen sist. Mycket prat om vad som hänt sedan senast och en grillkväll hann vi planera :)


Lite bilder från kvällens promenad. Vackra-vår-vasa v


Inga kommentarer: