26.4.15

Söndag

Hej finisar! Hoppas ni har haft en bra helg. Här har det varit full rulle as usual. Förutom jobb har jag träffat vännerna och i går hade vi överrasknings-talko åt mommo med släkten. Hon blev så glad så! Jag friserade henne så länge de andra jobbade hårt i trädgården :) Efter det for jag och brorsan och hälsa på pappa men vi for ganska tidigt hem för jag somnade nästan i fåtöljen. Halv nio på kvällen somnade jag och så steg jag upp vid åtta tiden. År och dagar sedan jag sist somnat så tidigt. Känner att jag verkligen behöver den där kommande semestern. Bara tjugoen dagar kvar! Nu just är jag hemma vi mammas. Skall så småningom köra tillbaka till Vasa. Jag städade lägenheten i fredags så skönt att få komma hem till en ren och fräsch lägenhet. Tror jag ska satsa på att ha hemmaspa. Känner mig så äcklig då jag jobbat i kök. Jag har inga bra bilder från helgen, tyvärr. Men jag tänkte att vi kan ta en tillbakablick på vad jag gjort tidigare år exakt samma dag.


26 april 2014
Jag solade på balkongen, åt gott och läste tidningar


26 april 2013
Rensade benen från hår. Hade fått hem ett trevligt paket från Buzzador.


26 april 2012
Var jag i Holland med Restonomklassen. Så rolig vecka! :)


26 april 2011
Var jag i Fagernäs med brudarna å lilla Amelina!  v


26 april 2010
Inledde grillsäsongen med David


Jag är så glad att jag har bloggat så länge och haft samma blogg nu i flera år! Så roligt att se flera år tillbaka vad jag gjort :)

Inga kommentarer: