22.4.15

Onsdag

Hej finisar. Känns som att det har varit en ganska händelserik dag. Började dagen med en mycket smarrig frulle som vanligt. Hur orkar du laga sådär god frulle varje morgon? kanske någon undrar. Enkelt, för att mat gör mig så jäkla häppiiii! :D


Därefter for jag till skolan. Vi skulle skypa med Irak studeranden som ingår i en valfri kurs jag går. När vi kommer fram så var det bara jag och Julia på plats... Läraren säger att nu får ni ta över och berätta om familjearbete åt dem. Omg. Helt oförberedda krystar vi fram lite dittan och dattan på engelska. Min engelska är ju... jaa va ska vi säg inte så hundraprocentig, om vi sägr som sålejs. Som tur bröts kontakten när vi hade krystat ut allt vi kom på. Känns som att någon övre makt räddade oss :D Sen åt vi lunch i skolan. Vi hade planerat att göra en uppgift men vi var lite creeeeejsi och tänkt att vi gör något roligt i stället. Livet är för kort. Man måst ju ha roligt också . Vi brummade iväg till stan med Julias sprillans nya Toyota. Vi gick i butiker och Julia fick bra service vid Kicks :)


Sen for vi på kaffe till 1rum och kök och började planera vad vi ska packa med när vi ska på resa. Nu börjar jag ha riktigt resfeber!!! Men det är bara tjugofem dagar kvar. JEJJ


Efter det for vi till VILA. Där hittade jag en svart kjol och en svart topp :)


När jag kom hem hade jag en klippkund som hade med sig ett riktigt gott te åt mig från Indiska! Kul med överraskningar! :)


Sen promenerade jag till Jannikas och satt där en stund och pratade innan jag traskade hem igen. Och nu har jag Nina här som ska sova över här och vi har just ätit kvällsmååååål! :)





Inga kommentarer: