20.4.15

Ny vecka

Godmorgon på er! Jag har GRYM träningsvärk. Min vän Nina är ju personal trainer så hon såg nog till att vi träna ordentligt i lördags, haha. Jag har ju haft några veckors paus så det var super kul att gymma igen! Speciellt när någon säger vad man ska göra! Förutom träningsvärken så har jag lite socker krabbis. Gick ju överstyr med sockerintaget under helgen, om vi sägr som sålejs.

Mina springskor har varit på vift och jag har sökt dem länge, tills jag kom på att jag hade ju slängt dem. Jag steg nämligen i hundskit och blev så arg så di for i roskis, haha, hur kunde jag glömma... Jaja, jag var hur som helst i behov av ett par nya för de började vara så slitna de förra så i lördags for jag på jakt efter nya. Det blev ett par rosa av märket Brooks. Trodde nog aldrig jag skulle köpa rosa men det var kärlek i första ögonkastet ;) Så att ikväll blir det att inleda springsäsongen, med ett nybörjarschema så jag inte tappar motivationen direkt :)

Strax ska jag göra mig redo för dagen, ska på möte med en företagsrådgivare så jag får svar på mina frågor och sen ska vi göra grupparbete i skolan.


Inga kommentarer: