13.4.15

Måndag

Hej damer och kanske någon enstaka herre. Hoppas er vecka börjat bra! Jag ligger redan i pyjamas i sängen. Har på ett ljus med doft av vanilj och så hör jag hur det regnar och blåser där ute. Mysigt! Kanske den sista snön regnar bort nu. Helgen har varit riktigt bra, hann träffa många nära och kära trots jobb. Nästa helg är jag dock ledig :) JEE!

Nästa måndag ska vi ha in slutarbetet, så denna vecka blir det måååånga timmar framför datorn. Känns dock som att vi hann skriva ganska mycket idag. Klockan fem kom bibliotekarien och sa att vi måst fara nu för att de stänger. Kanske inte så ofta hon behöver jaga hem någon från skolan :D

Kanske jag förresten nämnde att jag försöker avvänja håret från att tvätta det så ofta. Jag tyckt ju det gick ganska bra förra veckan och att håret inte kändes så smutsigt som jag hade väntat. Men idag när jag kom till skolan sa min klasskompis Juhani något i stil med "Åååh du har tvättat håret" och en annan tyckt jag var så fin i håret idag. Haha. Hur såg jag riktigt ut förra veckan kan man ju undra :´D

Så här färgglad såg kvällens middag ut. Känns som att det har blivit mest smörgåsar ätit på sistone för att jag inte haft ork eller tid att laga mat och för att sambon varit på vift. Veckans mål: Äta ordentligt!


Inga kommentarer: