18.4.15

HELG

Hej på er! Igår hade jag en riktigt toppen fredag. Först skrev vi på slutarbetet i skolan från nio till tretton. Vi satt inte och drack kaffe halva dagen. Vi fick faktiskt skrivit klart vårt arbete! Hallelujah! Dock ska vi ju få det godkänt ännu och så har vi ju förstås presentationen och mognadsproevt kvar så inte ska vi hurra allt för mycket redan :D Men shit vad det känns bra i alla fall.


Sen firade vi med lunch på Bacchus. Oootroligt gott! :)


...och balkonghäng hemma hos mig på kvällen.


 Om exakt en månad far vi på vår "morotsresa" då får vi fira ordentligt för då är alla kurser klara och hela slutarbetet klart :)



 I helgen är jag i Vasa. Sker inte allt för ofta. Nu ska jag fara och duscha för snart kommer mina vänner från Jeppis hit :) KUUUUL!

Inga kommentarer: