31.3.15

Tisdag

Godmorgon på er. Känns som en evighet sedan jag vaknat en vardag så här pass tidigt. Vi har ju fått bestämma en stor del av vårt schema själv nu när vi gör skolarbetet, så oftast har vi börjat runt tio när skolans bibba öppnat. Känns lite som vårt andra hem det där lilla rummet i bibban, haha. Dock mår jag nästan bäst och är som piggast när jag stiger upp lite tidigare har jag konstaterat. Jaja, ni börjar säkert vara trötta på mitt prat om slutarbetet. Jag kommer dock att tjata om det en stund till, orkar ni inte höra om det får ni återkomma om några veckor. Då kanske ni till och med får se palmer och stränder här på bloggen! :) Spännande tider vi lever i. Tihi.

Dagens planer är skola till tolv ungefär. Efter det styr vi (Jag & Julia) kosan till Tammerfors. Förhoppningsvis hinner vi en sväng via Ideapark också, jag är på jakt efter en ny bikini. Nu ska jag pallra mig upp ur sängen och vrida plattan till sexan, trycka på on-knappen på kaffekokaren, sminka mig, fixa håret och sen äta frulle :)




Inga kommentarer: