2.3.15

Mars

Välkommen mars! Roligt att du är här. Våren närmar sig, äntligen. Jag kommer att ha en hektisk vår men samtidigt massor att se framemot så det blir nog bra det här. Idag har jag haft en hel dag med Julia. Vi var i skolan från nio till fyra och jobbade på slutarbetet. Känns dock som vi inte kom så långt idag, men vi har två hela dagar att skriva ännu denna vecka så förhoppningsvis får vi rätt mycket gjort. Efter skolan for vi till mitt och äta och planerade kvällens träning. For därefter till gymmet och tränade nedre kroppen. Sen fixade jag proteinplättar som inte blev nå tiopoängare. Åt upp det i alla fall eftersom jag var vrålhungrig. Nu chillar jag i soffan med en kopp clipperte och ska läsa lite bloggar och ta det lugnt. Förresten tänkte ha veckans mål: Dricka tre liter vatten per dag. Lättare sagt än gjort.


 Exakt den här tiden förra året var jag i Torrevieja. Skulle gärna vara där nu.

Inga kommentarer: