25.3.15

Just nu

Hej finisar! Nu sitter jag i sängen och njuter av frukost och kaffe. Yummie! Har inte sovit så här länge, frukosten blev lite senare än vanligt. Försöker reda upp mitt liv lite, det är kaos. Heh nå nej har nog inga stora problem, tack och lov. Bara lite tidsbrist, dagarna känns lite för korta. Men nu börjar det dock vara lite upp rett i min kalender. Som tur är ju kalendern fylld med massa roliga happenings också. Det är viktigt! Så känner jag mig dessutom lite lugnare nu när vi har fått en del av intervjuerna gjorda till vårt examensarbete. 


Efter en intressant dag på fängelset igår svängde vi sådär spontant in till Ikea på hemvägen. Åt såklart köttbullarna. Känns ju lite som ett måste när man besöker Ikea. Kunde hålla mig att inte shoppa så mycket onödigt. Har nog aldrig tidigare blivit så billigt när jag varit till Ikea. Alltsammans under tjugo euro!




Jaja, det är väl bara dags att sätta igång med skoluppgifterna nu då!


Inga kommentarer: