6.3.15

Glad och tacksam

Hej finisar! Alltså jag är så glad och tacksam!!! Idag kom min vän Carro hit på kaffe. Med sig hade hon ingefära och honung som jag sku laga ingefärste av, som hjälper mot bland annat flunssa. Det var riktigt gott faktiskt. Här kan ni läsa mera om ingefärste på Carros blogg. Hon hade också med sig skraplotter, som jag faktiskt vann på!!! :)


Och just plingade det på dörren, och där står en kvinna med en stor bukett tulpaner från mamma och Teuvo som skickade blombud åt mig :´) Titta nu så uppiggande det blev med tulpanerna på vardagsrumsbordet. Jag blev så glad :)


Kände mig så ful och äcklig då svetten rinner överallt och jag är likblek så jag formade brynen och färgade dem. Fick lite inspiration av Carro som hade så fina nyfixade bryn. Det är flera månader sen jag senast har färgat mina och det var nog på tiden att det sku få en omgång med pincetten. Känner mig mycket fräschare och piggare i fejset nu.


Försökte få en bild på brynen men det gick inte nå vidare.


Febern kom nog tillbaka igår, hade över 38 hela dagen. Men idag har jag bara haft stegring  på morgonen och nu har jag ingen feber för tillfället. Eller jag vet faktiskt inte vad jag har nu för febertermometer har gett upp. Kanske det beror på att jag testat febern typ 100 gånger under några dagar, som att febern ändrar nå myki på fem minuter :D Jaja, jag ska åtminstone ännu idag hållas inomhus och vila för jag vill inte riskera att febern kommer tillbaka. Bara ett varv till butiken och köpa nå mat åt mig. David är i Jeppis så det blir fredagsmys för mig själv, vi hade redan vårt fredagsmys igår med grisinnerfilé, franskisar, beasås och coleslaw! YUMMIE! :)

Inga kommentarer: