30.3.15

En vecka, tre städer

Godmorgon! Sitter och äter frulle på fel sida av bordet. Känns inte bra! David tvingar mig att sitta här på sidan, eftersom det är så trångt när jag sitter på min vanliga sida och han ska ha något från kylskåpet. Jag tycker ju att vi sku ha kuna flytt kylskåpet i stället men det gick han inte med på. Så jag får försöka vänja mig här helt enkelt :)

Denna vecka kommer att bli intressant och rolig. Vi kommer att få färdigt alla intervjuer. Jee, börjar se slutet på vårt examensarbete!!! Idag ska vi göra intervjuer i Vasa och i morgon styr vi kosan söderut igen för att göra de sista intervjuerna. Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och fixa naglarna som ser bedrövliga ut efter en helg på jobb. Skönt att få börja veckan med sovmorgon och ingen stress. Har en känsla av att det blir en mycket bra vecka :)


2 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Jaa, jag vet hur svårt det är att sitta på "fel"sida av bordet för det fpr jag göra när du kommer hem ;D men det gör jag ju förstås gärna <3

Pamela sa...

Heheh ooops :) <3