3.2.15

TJEJTRÄFF

Snartsnartsnart ska jag iväg på tjejträff med mina restonombrudaaaar! Vi har länge försökt hitta en kväll som passar alla men det har varit så svårt. Men nu äntligen ska vi ses. Ni nya läsare kanske funderar vad jag riktigt talar om för restonombrudar? Jo, det är nämligen så att innan jag började studera till socionom så studerade jag två år i Vasa yrkeshögskola på restonomlinjen. Det var där jag lärde mig finska p.g.a att jag fick finska kompisar och för att mestadels av kurserna gick på finska(vilket jag inte visste innan jag började, hade jag vetat att nästan allt går på finska hade jag knappast börjat.) Idag är jag dock glad att jag började eftersom jag lärde mig finska och fick fina vänner som betyder mycket för mig idag, trots att vi inte hinner ses så ofta. Här kommer lite bilder från den tiden :D HÖR OCH HÄPNA jag har inte alltid vari nykter och tråkig, hehe :D:D:D



Vi hade nog roligt. men det var mindre roligt att göra hemuppgifter på finska. Då såg jag ut såhär.



NU SKA JAG PALLRA IVÄÄÄÄG!

Inga kommentarer: