8.2.15

Söndag

Härligt att få vakna av att solen lyser in i rummet. Det är längesen sist. Dock mindre trevligt när allt damm och allt hår kommer fram så bra i solen. Och så känner jag mig så instängd om jag sitter inne i en lägenhet när det är soligt ute. Får se hur det ska gå i sommar. Som de ser ut nu kommer jag troligtvis att vara i Vasa mestadels av sommaren. Hoviskaparken lär bli mitt andra hem har jag på känn. Taken 3 vi såg på bio igår var så otroligt bra och spännande hela filmen igenom. Jag hade inte speciellt höga förväntningar eftersom ettan och tvåan varit så bra så jag hade svårt att tro att trean skulle vara lika bra. Men alltså verkligen bra och sevärd! 5/5 stjärnor får den av mig. Idag har jag inga stora planer. Tänkte fara på en länk och via loppis en sväng och se om jag fyndar något. Huvudsaken jag kommer mig ut en stund så länge solen är framme :)

Inga kommentarer: