15.2.15

Om helgen

Helloooo. Jag är nyduschad, har nylackade naglar och ligger i sängen i nybäddade lakan. Mycket nytt här. Karn i huset är på väg till Smiths burger efter mat åt oss. Så jag kan inte klaga på situationen jag befinner mig i just nu ;)

Så att vad har jag gjort i helgen? Vi tar det sådär kort tycker jag. I fredags var jag på vändagslunch med Julia, firade fadderbarnet som fyllde igår, hade kvalitetstid med mommo och fredagsmyste med David och en vän. I lördags var jag på en mycket fin men sorglig begravning, jobbade kvällsskifte vid Neste, hade kvalitetstid med David och pappa, åt dajmglass. I dag har jag inte hunnit göra så mycket annat än jobba och kört(sovit i bilen) till Vasa. Det var i stora drag vad som hänt i helgen. Nu blir det söndagsmys resten av kvällen. Mat & film. Bättre avslutning på veckan kan jag inte komma på. 


...och såhär blev naglarna. Längesen jag har haft glitter.

Inga kommentarer: