11.2.15

Finnfri och forskningstillstånd

Hej finisar. Roligt att ni kikat in trots tystnaden idag. Jag har precis slängt mig i sängen efter att ha varit på vift hela dagen. Först hade vi 1½ h missbrukarvård och efter det skrev vi på slutarbetet. Vi blev båda lite nervös att vi inte skulle få något forskningstillstånd, men idag fick vi äntligen ett stort brev där det stod att vi fick beviljat forskningstillstånd. Så nu är det bara fritt fram att fortsätta! :) 


Vad annat? JO, JAG FICK EN HEMLAGAD PROTEINBAR AV JULIA IDAG I SKOLAN. Den var så god så jag ska nog snällt begära receptet av henne. Om det dyker upp lite extra fina ord här i bloggen så beror det på att jag är inne i någon slags slutarbetsbubbla. På tal om mat så var jag lite badass idag för jag tog tre kåldolmar fastän man bara fick ta två. Lite som i högstadiet när man bara fick ta 5 köttbullar men så tog jag tio och gömd dem under en liter sås typ.


Efter skolan for jag hem till en kund och gjorde en permanent. Jepp sånt gör jag också! Och efter det har jag suttit framför datorn och beställt grejer. Bland annat lite fler color mask paint färger! David byggde ju ett megastort skrivbord åt oss typ ifjol, likväl envisas jag med att breda ut mig på golvet. Super ergonomiskt!


Avslutar detta onsdags-inlägg med en suddig godnatt selfie från igår. Jepp måst ju passa på att fota selfien så länge jag är rätt finnfri, om vi sägr som sålejs :D GODNATT!


Inga kommentarer: