18.2.15

Fem saker

Hej finisar. Jag sitter och läser en lång artikel på engelska som jag ska ha läst tills i morgon, men jag kände att jag behövde en paus. Måste vila hjärnan lite. Så jag passar på att blogga. Idag har jag haft en riktigt rolig dag med Julia. Vi var i skolan på ett intressant seminarium, lunchade vid Bacchus(sällan) där vi satt länge och pratade om allt möjligt, mest om våra roliga planer som vi hoppas bli verklighet. Sen styrde vi kosan mot gymmet och vi fick till ett bra benpass idag. Jaa sen dess har jag kämpat på med artikeln som jag ska fortsätta med snart. Men först ska jag fixa lite mat. Fick en utmaning av Simone så här kommer den. P.S jag utmanar alla som vill.
 
 

5 saker jag är bra på:


Jag är bra på att äta och laga mat

Jag är bra på att komma på idéer

Jag är bra på att arbeta med händerna

Jag är bra på att motivera och inspirera

Jag är bra på att tänka positivt



5 saker jag gillar med min kropp:


Att vi kommer så bra överens nuförtiden

Min rumpa

Att den har fina former

Mina små händer och fötter

Att den sällan, nästan aldrig är sjuk

5 saker jag är stolt över:


Att jag presterat så bra i skolan de senaste åren

Att jag orkat jobba och studera samtidigt i 11 år

Att jag är egenföretagare

Att jag kan finska bra

Att jag är så glad och positiv


5 saker jag är tacksam för:


Jag är tacksam för att jag har världens bästa föräldrar som älskar mig och alltid har trott på mig och låtit mig göra egna val

Jag är tacksam för att jag har så underbar pojkvän och underbara vänner som tycker om mig för den jag är och som jag kan prata med om allt

Jag är tacksam för att jag har haft möjlighet att resa mycket de senaste åren

Jag är tacksam över att jag har tak över huvudet och får mat varje dag

Jag är tacksam över att jag har det bra, är lycklig och får vara frisk



Inga kommentarer: