8.2.15

En favorit hårprodukt


Jag tänkte presentera en av min absoluta favorit hårprodukt nämligen Schwarzkopf bonacure Repair rescue sealed ends. Älskar att testa nya hårprodukter men denna har jag lite svårt att släppa taget om. Jag har använt den i 1½ år ungefär och jag fullkomligt älskar den. Det är alltså en leave-in serumkräm för torrt och skadat hår.

Så varför är den så bra? Jo, för att den ger mycket fukt, reparerar hårstrået inifrån och sluter fjällskiktet så håret känns mjukt, fylligt och mindre spretigt. Hur använder man den? Man tar en passlig mängd (beroende på hur tjockt och långt hår man har) och lägger i nytvättat, handdukstorkat hår. OBS! om håret är för vått rinner produkter bara av så se till att håret är ordentligt handdukstorkat. Den ska alltså inte tvättas ur.Vad kostar denna fantastiska produkt och var hittar man den? Jag minns inte exakt vad den kostar men mellan 16-20€ ungefär sku jag minnas, och man hittar den hos frisörer som säljer Schwarzkopfs produkter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har du tips på ekologiska hårprodukter? :)

Pamela sa...

Hej :) jag har inte så mycket erfarenhet av ekologiska produkter så tyvärr har jag inte nå bra tips. Men direkt jag testar nån ekologisk produkt så ska jag skriva om vad jag tycker om den!