2.1.15

Uppe i norr

Vi har det bra här uppe i norr. Just nu myser jag i stugan under en filt med ett glas vin framför Dum&dummare som kommer på tv. Härliga tider vi lever i! :) Vi har varit ute i flera timmar så jag är lite frusen. Idag har vi hyrt snöskor och försökt nå toppen på berget. Vi kom långt men vände om lite tidigare så toppen nådde vi icke. Jag hallucinerade, jag var 100% säker att någon kom rännande med rattkälke mot oss.Tydligen var det bara en liten gran. haha. Eller så håller jag på att bli galen för i bilen påväg hit igår tänkt jag skit på mig när jag såg ett stort ufo mitt på vägen framför oss. Det va dock inte ett ufo de visade sig vara en bil med extra starka lampor . Heh. Nåja hur som helst så drack vi lite whisky innan vi gick neråt. Första och sista gången jag drack whisky för i år. Hyi! På vägen ner stannade vi vid en grillstuga och grillade korv till hotdogs. Smakade så bra efter ett hårt träningspass ute i kylan. Strax ska jag i bastun så jag får upp värmen och så ska vi börja tillreda middagen.

Inga kommentarer: