29.1.15

Träningskläder

Godmorgon!  Jag hade gärna sovit lite längre idag, jag är så trött!!! Längtar tills det blir lite ljusare om mornarna så jag enklare kommer mig upp. Snart ska jag hämta upp Julia så ska vi till skolan och jobba på slutarbetet. Hoppas vi har bra flyt idag! Sen ikväll ska jag äntligen träffa Carro, som jag inte sett på svin länge och sen ska vi på bloggkväll. Kul! :)

Och att jag inte ännu lärt mig att inte klicka in på members.com. Eftersom jag alltid hittar något jag vill ha och "behöver" därifrån. Igår råkade jag klicka hem lite träningskläder (jag som inte skulle shoppa) men faktiskt så behöver jag på riktigt nya träningskläder och det var ju så billigt. Allt detta för under hundralappen!!! Jag som skulle bli såååå ekonomisk efter nyår. Kan säga att jag har varit precis tvärtom. Jag ska skärpa mig!


Inga kommentarer: